Zpět k výpisu

TUNTURI kolečko na břicho dvojité

  • 2 roky záruka
  • Kdy zboží dostanu ? Skladem 14 ks
    Firemní prodejna - skladem
  • 209 Kč vč. DPH

Produkt je zařazen v těchto kategoriích:

Posilovací kolečko TUNTURI je určeno k formování především břišních svalů. Během tréninku však zapojujete i ruce a ramena.

TUNTURI kolečko  představuje komplexní cvičební nástroj.

  • zdvojené kolečko pro zvýšenou odolnost
  • posiluje a formuje pás
  • posiluje ruce, ramena a záda
  • materiál rukojetí: plast
  • materiál kol: plast + guma

Diskuze ke zboží TUNTURI kolečko na břicho dvojité

Na tomto místě se můžete zeptat na cokoliv ohledně tohoto zboží nebo sdělit svou zkušenost s výrobkem. Fitham.cz nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi, zárověn si vyhrazuje právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit příspěvek
Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

  • Ondra
    20. 10. 2014
    Dobrý den, jakou má nosnost tohle kolečko, viděl jsem u předchozího že to má 70kg a máte nějaké i festovnější? Popř. je tohle festovnější? Děkuji.
    • Fitham.cz
      21. 10. 2014
      Dobrý den, ano toto kolečko je dvojité a proto má rozhodně vyšší nosnost. výrobce ji bohužel přesně neuvádí, ale z praxe se dá počítat s maximem 90- 100 kg. Velmi záleží na správné technice provádění cviků, pokud bude tlak na kolečko stranově nerovnoměrný, může se stát, že se vylomí do strany. Příjemný den
  • Filip
    04. 02. 2014
    Dobrý den,je to měsíc a půl,co s kolečkem trénuji dvakrát denně a musím říct,že změny k lepšímu jsou vidět.Ze začátku jsem nedodržoval zakulacená záda a opravdu jsem pak měl bolesti zad,ale jakmile jsem se začal soustředit na tu podsaditost,tak si tělo zvyklo a teď už zabírám jen břicho.Vřele doporučuji všem,né jen těm vytrénovaným,stačí najít techniku a jde to,hlavně to nehrotit hned až k zemi,ale postupně.Mějte se.
    • Fitham.cz
      05. 02. 2014
      Děkujeme za příspěvek, který opravdu vystihuje podstatu cvičení s touto perfektní pomůckou. Přejeme mnoho dalších cvičebních úspěchů!
  • dusan
    31. 05. 2012
    Mozem len odporucit, cvicim s koleckom pravidelne asi tristvrte roka a vysledky su viditelne.Chce to len sebazaprenie a disciplinu.Zacinal som 4 serie po tri opakovania :) teraz robil 6-7 serii po 30 a nemam problem.Precviceny chrbat ramena prsia brucho :) Drzim palce dusan sk
    • Fitham.cz
      31. 05. 2012
      Děkujeme za příspěvek a přejeme mnoho dalších cvičebních úspěchů pane Dušane!
  • Kamcatka
    24. 03. 2012
    Ahoj, zbavy mne kolecko i par kyl na brise?

    Dekuji za odpoved.
    • Fitham.cz
      24. 03. 2012
      Dobrý den, tato cvičební pomůcka slouží k posílení břišního svalstva. Jen pravidelné samotné cvičení s kolečkem určitě zlepší stav břišních svalů, ale pokud chcete výrazněji snižovat tělesnou hmotnost, je třeba provozovat nejen toto posilovací cvičení, ale především nějakou aerobní aktivitu jako např. běh, rychlou chůzi, cvičení ve fitness, kolo atd. a samozřejmě tomuto cíli podřídit i stravu! Hezký den
  • Horáková Kateřina
    22. 03. 2011
    Dobrý večer, níže jste diskutovali nutnost podsazení pánve při cvičení s kolečkem. Když se ale podívám na fotku na obalu, tak slečna má zadeček "pěkně vyšpulený", na podsazenou pánev to věru nevypadá. To jen tak na okraj:-) Děkuji.
    • Fitham.cz
      22. 03. 2011
      Dobrý den,
      ano, už z obrázku je patrné, že zkušenost slečny s touto tréninkovou pomůcku pravděpodobně nesahá dále než za čas nezbytně nutný pro nafocení, přičemž asi nebyl přítomen nikdo, kdo by ji srpávnou techniku osvětlil... a tak je výsledkem pozice zachycující bederní hyperlordózu, která je fyziologická možná tak pro procesy páření u kočkovitých šelem, ale rozhodně ne pro správnou metodiku cvičení u lidí :-)
      J.P.
  • peta palda
    31. 07. 2010
    Pokud nekdo nema vubec zadnou fyzicku,tak tohleto kolecko je pro neho myslim si zcela zbytecne...silu brisnich svalu,kterou potrebuje pro zvladnuti cviku proste nema..(kde by ji taky sebral,kdyz sedi porad u TV,ze?)
    Prispevek vyse o struhadlu...toto je proste fakt a pravda pravdouci...
    • Fitham.cz
      31. 07. 2010
      Děkujeme za Váš příspěvek.
  • Eva Pernová
    26. 06. 2010
    Dobrý den, kolečko jsem si před 2dny pořídila a bohužel jsem k němu také žádný návod nenalezla je to škoda, jelikož znám jen jeden cvik :-( s cvičením bych problém mít neměla, do 18ti jsem závodně plavala a stále chodím do posilovny udržovat se :) nemůžete mi prosím pár cviků poradit?díky
    • Fitham.cz
      26. 06. 2010
      Dobrý den,
      nechtěl bych Vás zklamat, ale je důležité si uvědomit, že nemůžu doporučovat jakékoliv cvičení (zvláště pak cviky z této kategorie), bez toho, aniž bych Vás viděl a mohl tedy objektivně posoudit váš zdravotní stav.. Myslím, že vše podstatné k technice cvičení jsem již uvedl u předešlch dotazů a pokud pochopíte důležitost uvědomělého správného držení těla (především ve vztahu k pánvi), můžete tyto principy aplikovat v podstatě na jakýkoliv cvik s tímto kolečkem a pak už záleží pouze na vaší tréninkové invenci, potažmo kondici. S největší pravděpodobností ale nebudete schopna většinu cviků správně technicky zvládnout.. pokud jsou cviky technicky správně provedeny, jedná se o silově opravdu náročné cvičení!
      J.P.
  • Lucie L
    24. 04. 2010
    Dobrý den. A kdo by tedy měl s kolečkem cvičit? Uvažuji nad jeho koupi, nevypadá to, že by to mělo být nějak extrémně náročné. Já musím přiznat, že nemám kondičku žádnou, ale právě jsem se s tím rozhodla něco dělat a začít cvičit. A bříško bych právě chtěla také zpevnit.
    • Fitham.cz
      24. 04. 2010
      Dobrý den,
      myslím že můj názor je dostatečně zřejmý z předchozí odpovědi a pokud jste začátečník, můžete si sice kolečko na břicho zakoupit, ale vnímal bych to spíše jako nákup do zásoby. V tomto případě na lepší časy, až bude Váš svalový korzet v dostatečné kondici, můžete zařadit i obtížnější cviky včetně tohoto... Do té doby, ač to nevypadá, se jedná o skutečně technicky, respektive silově náročný cvik, který většina lidí necvičí správně... Je třeba si uvědomit, že pro začátečníky jsou na výběr vhodnější cviky!
      J.P.
  • Marie Kursová
    10. 02. 2010
    Dobrý den,před lety jsme toto kolečko používali ke cviční, nedávno jsem si ho znovu koupila v obchodě. Ale byla jsem zklamána, že nebyl přiložen návod ke cvičení. Tehdy u toho bylo asi 12 cviků, dala jsem zpaměti dohromady zhruba 9, ale nevím již počet opakování apod. Ani na internetu jsem nic nenašla. Myslím si, že je to škoda, kolečko se mi tehdy moc šikovalo. Stačí pár minut denně a člověk se cítí jinak, pokud jinak necvičí.
    • Fitham.cz
      10. 02. 2010
      Dobrý den,
      kolečko na břicho je jistě dobrá tréninková pomůcka (já sám ho v tréninku používám), nicméně pokud člověk není trénovaný (a to doslova na výkonnostní úrovni), domnívám se, respektive jsem o tom přesvědčen, že cvičení na něm je doslova hazardem se zdravím... Základním předpokladem pro účinné a bezpečné (relativní pojem) procvičení břišních svalů je udržet během celého rozsahu pohybu podsazenou pánev a u tohoto cviku to platí dvojnásob. Za svou bohatou tréninkovou praxi jsem nepotkal mnoho lidí, kteří by disponovali takovou kondicí (zpevněným svalovým korzetem v abdominální oblasti), aby pro ně bylo vhodné vůbec tento cvik do tréninku zařazovat, natož na něm sestavit celý tréninkový program! Soubor 12 cviků o kterém se zminujete je u "našeho" kolečka na břicho vyobrazen na obalu a nutno dodat, že většina z těchto cviků je z kineziologického hlediska přinejmenším zbytečná - o efektu nelze hovořit. Takže vcelku předpokládám, že Vás má odpověï asi příliš nepotěšila a tak budu doufat, že alespoň část si vezmete k srdci a budete cvičit s rozumem. Ještě jednou zdůrazňuji důležitost podsazení pánve. Během cvičení by tato oblast měla být v centru pozornosti. Tzn. udržet zakřivení páteře v opačeném směru než je fyziologické zakřivení (lordóza), čímž se cvičení stane mnohem efektivnějším (důraz se přesunu skutečně na břišní svaly) a především bezpečnějším.
      J.P.
  • Hylský Josef
    30. 10. 2009
    Zdarec, lidicky tak touhletou vecickou si vypracujete takove struhadlo na brise, ze vam ho budou vsichni zavidet. Staci par mesicu cviku a mate na brise pekny pekac buchet...Pak staci rict--"pocukruj mi too" :) Je to dobre skladne, proto si to muze brat kdykoliv sebou na cesty, dovolene. Hlavni je to nevzdat.. Zacatky jsou vzdy nejhorsi....
    • Fitham.cz
      30. 10. 2009
      Děkujeme za Váš příspěvek.
Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací