Zpět k výpisu

Opěrky na kliky PLAST

  • Kdy zboží dostanu ? Skladem 8 ks
    Firemní prodejna - skladem
  • 260 Kč vč. DPH

Produkt je zařazen v těchto kategoriích:

Pomůcka vhodná pro zvětšení rozsahu pohybu u vybraných cviků. Mírný náklon úchopu umožní přenést více zatížení buï na horní trup nebo na tricepsy

  • plastové kompaktní provedení bez spojů s dobrou odolností (nelze nijak rozložit)
  • měkčená plocha madel pro maximální pohodlí a neklouzavý úchop
  • 3 gumové plochy na spodní straně zamezují klouzání a narušování stability
  • maximální nosnost cvičence: 100 kg
  • uvedená cena je za pár

Diskuze ke zboží Opěrky na kliky PLAST

Na tomto místě se můžete zeptat na cokoliv ohledně tohoto zboží nebo sdělit svou zkušenost s výrobkem. Fitham.cz nenese žádnou zodpovědnost za obsah příspěvků v diskuzi, zárověn si vyhrazuje právo nevhodné příspěvky odstranit.

Vložit příspěvek
Vložit nový příspěvek
(Váš email nebude nikde zveřejněn)

  • Michal
    14. 02. 2013
    Dobrý den, v rámci variace kliků jsem zařazoval do tréninku opírání o sevřené pěsti. Teï jsem si ale řekl, že bych to mohl trošku vylepšit a koupit si opěrky. Můžete mi prosím poradit, jaký typ je např. oblíbený? Prodáváte tyto nakloněné, rovné plastové i kovové a nebo rotační. Rotační vypadají profi, ale osobně myslím, že to nemusí být až taková výhra kvůli možnému šizení cviků. Nejvíc mě to táhne k těmto nebo kovovým rovným za 250. Materiál bude asi jedno, že? Kov nijak pevný stejně nebude a oboje mají molitanový úchop. Lze např. říct, které mají příjemnější úchop? Výška je cca stejná, nebo jsou tyhle opravdu nižší - jak vypadají na obrázku?
    • Fitham.cz
      14. 02. 2013
      Dobrý den, výškově jsou opěrky kovové a KETTLER zhruba stejné, opěrky PLAST jsou nižší. Materiálově a zpracováním jsou na výši opěrky KETTLER (také vyšší cena), ale celkově se dá říci, že problém s pevností či stabilitou (do váhy cvičícího 100 kg) nemají žádné z nich. Úchop je ve všech případech měkčený a příjemný. Plastové a KETTLER jsou mírně šikmé, takže se dá částečně obměňovat rozložení zatížení jednotlivých svalových skupin při cvičení. Hezký den
Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací