Vážení zákazníci, ve středu 1.5. je státní svátek a naše prodejny budou uzavřeny. Ve čtvrtek 2.5. jsou pobočky opět otevřené dle standardní otevírací doby. Děkujeme za pochopení. E-shop je v provozu bez omezení.
Benefit icon Doprava ZDARMA nad 2000Kč Benefit icon MONTÁŽ U VÁS DOMA stroj dovezeme a smontujeme Benefit icon SERVIS U VÁS DOMA záruční i pozáruční Benefit icon PŘES 100 ZNAČEK V NABÍDCE více jak 40 000 ks skladem Benefit icon Odeslání v den
objednání do 15 h

Co je garanční prohlídka u elektrokol?

Co je Garanční prohlídka a proč je důležité to vědět?

  • Pro zajištění plné funkčnosti elektrokola je doporučeno provést tzv. "garanční prohlídku".
  • U nás jsme si toho vědomi a proto nabízíme ke kolům zakoupeným v našich prodejnách Fitham tuto službu.
  • Během prohlídky znovu zkontrolujeme dotažení všech spojů, správnou funkčnost brzd, řazení a elektrického systému.
  • To vše v síti poboček Fitham (Liberec, Praha, Brno, Plzeň) zcela ZDARMA.

 

Kapitoly:

 

Jaké jsou podmínky Garanční prohlídky?

  • prohlídku je vhodné zrealizovat po ujetí max. 200 km, nejdéle však do 3 měsíců od zakoupení
  • při objednání Garanční prohlídky prosíme nejdříve vyplnit servisní formulář s poznámkou, že jde o garanční prohlídku a naši technici vás budou kontaktovat ohledně termínu
  • kolo musí být dovezeno v čistém stavu s baterií, klíčky a záručním listem či fakturou

Hlavní výhody garanční prohlídky:

  • budete mít jistotu 100% funkčního kola, které je připravené na dlouhodobé používání
  • můžete si vybrat potřebné příslušenství a doplňky z naší nabídky, které Vám v rámci Garanční prohlídky zdarma nainstalujeme
    Součástí prohlídky může být též doladění posedu, vidlice, apod..

 

Jak dále o Elektrokolo pečovat?

 

Vždy před vyjížďkou:

  • Kontrola dotažení rychloupínacích šroubů a ostatních vůlí (řízení, klik a pedálů a dosedací části)
  • Kontrola funkčnosti a seřízení brzd, včetně dosedání brzdových destiček / špalků
  • Kontrola nahuštění pneumatik a stavu kol (deformace, vůle, volnost v otáčení)
  • Kontrola stavu baterie a správné funkce elektropohonu.

Každý týden nebo každých 200 km navíc:

  • Mazání řetězu, lanek a bowdenů, čištění/promazání vidlice
  • Kontrola vycentrování ráfků kol a případné docentrování
  • Kontrola dotažení všech šroubových spojů a míry opotřebení všech komponent vč. pláštů
  • Kontrola stavu baterie, kabeláže a snímací části elektropohonu.

 Velké celkové servisy po ujetí tisíce a více km:

  • Z kapacitních důvodů tento individuální servis neprovádíme.
  • Reklamační opravy v záruční době jsou realizovány u výrobce elektrokol a nelze je provádět u zákazníka doma.

 

                                             Další kapitola článku   >>> 
Navštivte naše pobočky, naši specialisté Vám rádi poradí
Nevíte si rady s nákupem?
Navštivte nákupního rádce Prohlédněte si rady a tipy na nákup
Zavolejte nám Rádi Vám telefonicky poradíme 602 119 550
Zanechte nám na sebe kontakt Také nám můžete na sebe zanechat telefonní číslo a my Vám zavoláme zpět