Co je garanční prohlídka u elektrokol?

Co je Garanční prohlídka a proč je důležité to vědět?

  • Pro zajištění plné funkčnosti elektrokola je doporučeno provést tzv. "garanční prohlídku".
  • U nás jsme si toho vědomi a proto nabízíme ke kolům zakoupeným v našich prodejnách Fitham tuto službu.
  • Během prohlídky znovu zkontrolujeme dotažení všech spojů, správnou funkčnost brzd, řazení a elektrického systému.
  • To vše zcela ZDARMA a navíc přímo u vás doma! To znamená, že nemusíte nikam jezdit, ani nic balit a posílat, jako u jiných prodejců. 

 

Kapitoly:

 

Jaké jsou podmínky Garanční prohlídky?

  • Prohlídku je třeba zrealizovat po dohodě s našimi techniky a to po ujetí max. 200km, nejdéle však do 3 měsíců od zakoupení.
  • Kolo musí být pro techniky připraveno v čistém stavu s baterií, klíčky a záručním listem či fakturou
  • Objednání můžete provést přes servisní formulář s poznámkou, že jde o garanční prohlídku.


Hlavní výhody garanční prohlídky:

  • budete mít jistotu 100% funkčního kola, které je připravené na dlouhodobé používání
  • můžete si vybrat potřebné příslušenství a doplňky z naší nabídky, které Vám můžeme zdarma nainstalovat, či přivézt
  • v rámci garanční prohlídky je možné doladit též drobné nuance (promazání řetězu a lanek..)

 

Jak dále o Elektrokolo pečovat?

 

Vždy před vyjíždkou:

  • Kontrola dotažení rychloupínacích šroubů a ostatních vůlí(řizení, klik a pedálů a dosedací části)
  • Kontrola funkčnosti a seřízení brzd, včetně dosedání brzdových destiček / špalků
  • Kontrola nahuštění pneumatik a stavu kol (deformace, vůle, volnost v otáčení)
  • Kontrola stavu baterie a správné funkce elektropohonu.

Každý týden nebo každých 200 km navíc:

  • Mazání řetězu, lanek a bowdenů, čištění/promazání vidlice
  • Kontrola vycentrování ráfků kol a případné docentrování
  • Kontrola dotažení všech šroubových spojů a míry opotřebení všech komponent vč.pláštů
  • Kontrola stavu baterie, kabeláže a snímací části elektropohonu.

 Velké celkové servisy po ujetí tísíce a více km:

  • Z kapacitních důvodů tento individuální servis neprovádíme.
  • Reklamační opravy v záruční době jsou realizovány u výrobce elektrokol a nelze je provádět u zákazníka doma.

 

                                             Další kapitola článku   >>> 
Showroomy PRAHA, BRNO, LIBEREC
Nevíte si rady s nákupem?
Navštivte nákupního rádce Prohlédněte si rady a tipy na nákup
Zavolejte nám Rádi Vám telefonicky poradíme 602 119 550
Zanechte nám na sebe kontakt Také nám můžete na sebe zanechat telefonní číslo a my Vám zavoláme zpět
Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací