Vážení zákazníci, ve středu 1.5. je státní svátek a naše prodejny budou uzavřeny. Ve čtvrtek 2.5. jsou pobočky opět otevřené dle standardní otevírací doby. Děkujeme za pochopení. E-shop je v provozu bez omezení.

Zajištění záručního a pozáručního servisu 

Způsob zajištění záručního a pozáručního servisu je zcela zásadním parametrem hlavně u rozměrově větších a těžších strojů a doporučujeme jej bedlivě sledovat. Řada zákazníků si totiž rozdíly před koupí neuvědomí a následně při případném problému se strojem,  jsou překvapení.

Pokud daná značka má zajištěný servis u zákazníka doma, stačí v případě problému se strojem jen nahlásit reklamaci, servis se s vámi spojí a v případě závady vyžadující zásah technika přijede technik přímo k vám domů v předem domluveném termínu a stroj stroj opraví. Pro vás je tedy takový zásah s minimem starostí.

Naopak pokud daná značka/výrobce zajišťuje servis jen standardním způsobem, jak vyžaduje zákon, musíte při závadě stroj rozebrat, zabalit a připravit na svoz na servis dovozce dané značky, což je nepříjemné hlavně u větších a těžších strojů. 

 

Vždy tedy zákazníkům doporučujeme vybírat hlavně větší a těžší trenažéry, jako rotopedy, eliptické trenažéry, běžecké pásy a podobně od značek, které mají zajištěný komfortní servis u zákazníka doma a bez starostí

 

Navštivte naše pobočky, naši specialisté Vám rádi poradí
Nevíte si rady s nákupem?
Navštivte nákupního rádce Prohlédněte si rady a tipy na nákup
Zavolejte nám Rádi Vám telefonicky poradíme 602 119 550
Zanechte nám na sebe kontakt Také nám můžete na sebe zanechat telefonní číslo a my Vám zavoláme zpět