Vážení zákazníci, aktuálně zaznamenáváme až pětinásobné množství objednávek oproti běžnému období. S tím souvisí omezená možnost reagovat na veškeré telefonní a emailové dotazy. Za uvedené nepříjemnosti se omlouváme. Prosíme sledujte naše Aktuality, kde Vás pravidelně informujeme o situaci v expedici zásilek a našich službách.

Uzavření prodejen, eshop v provozu

Vážení zákazníci,

z důvodu nařízení vlády ČR v rámci prevence šíření koronaviru COVID-19 jsou naše prodejny od 14.3 po dobu platnosti mimořádných opatření uzavřeny. Provoz našeho eshopu s dodáním přepravními společnostmi je bez technického omezení, avšak s dílčími problémy s expedicí zejm. činek a koutoučů.

Prosíme zákazníky, aby v návaznosti na požadavky přepravních společností a zvýšené prevence nákazy koronvirem respektovali možnost platby pouze on-line platební kartou či předem bankovním převodem. Společnost PPL aktuálně neumožňuje osobní odběry na depech PPL. Česká pošta dočasně uzavřela několik svých provozoven. Prosíme zákazníky o správné zadávání variabilních symbolů u plateb bankovním převodem. Špatné zadání či opomenutí zadání variabilního symbolu neumožňuje zpracování objednávky resp. je následně nutné platbu identifikovat ručně, což může trvat několik dní. V případě, že dojde ke storno objednávky, prostředky vracíme obratem zpět. Upozorňujeme, že vracení prostředků na platební karty (zpravidla přes službu PAYU) trvá 3-5 dní od zadání. Není v našich možnostech proces urychlit.

Výdeje Osobních odběrů v místě našich prodejen je možné realizovat po-pá 9:00 - 18:00h. Osobní odběr je možné realizovat až po předchozí avizaci z prodejny formou SMS, emailu či telefonátu. Je umožněna pouze bezhotovostní úhrada formou platební karty na terminálu na prodejně či předchozí úhrada bankovním převodem. 

Vzhledem k opatření vlády a vyhlášené celostátní karanténě nebudou od 16.3. do odvolání realizovány montáže u zákazníků doma. V tomto období je možné realizovat pouze předmotáž zboží v naší provozovně se závozem ke dveřím zákazníků. Platby na místě lze realizovat na platebním terminálu, kterým jsou naši technici vybaveni. Pokud povaha zboží předmontáž neumožňuje, budeme s Vámi domlouvat náhradní termín montáže či objednávky upravovat.

Obdobná opatření se týkají i služby servisu u zákazníka doma, kterou aktuálně nelze z hygienických důvodů provádět. Odvoz strojů probíhá z předveří a následně na stejné místo jsou servisované stroje zaváženy zpět. Možná je i forma výměnných svozů. Vše je však nutné řešit s našimi servisními techniky individuálně. Omlouváme se za dočasně delší reakční doby.

Děkujeme za pochopení a přejeme všem našim zákazníkům co nejhladší průběh aktuálních mimořádných opatření.

 

 

Váš tým FITHAM

 

                                      

 

 

                                

Eshop v provozu, prodejny uzavřeny
Nevíte si rady s nákupem?
Navštivte nákupního rádce Prohlédněte si rady a tipy na nákup
Zavolejte nám Rádi Vám telefonicky poradíme 602 119 550
Zanechte nám na sebe kontakt Také nám můžete na sebe zanechat telefonní číslo a my Vám zavoláme zpět
Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací