Vážení zákazníci, z důvodu Velikonočních svátků budou naše prodejny v pátek 29.3. a v pondělí 1.4. uzavřeny. V sobotu 30.3. budou prodejny otevřeny dle standardní otevírací doby. Děkujeme za pochopení.
Benefit icon Doprava ZDARMA nad 2000Kč Benefit icon MONTÁŽ U VÁS DOMA stroj dovezeme a smontujeme Benefit icon SERVIS U VÁS DOMA záruční i pozáruční Benefit icon PŘES 100 ZNAČEK V NABÍDCE více jak 40 000 ks skladem Benefit icon Odeslání v den
objednání do 15 h

Elektrokola NÁBOJOVÉ POHONY

Jaké typy pohonů se dnes na trhu objevují?

Elektromotor v náboji zadního kola

Pokud se chystáte vaše elektrokolo používat spíše ve městě nebo v rovinatějším terénu, je elektropohon v zadním náboji dobrou volbou. Stačí otáčet pedály třeba i minimální kadencí a e-bike vám přidá energie, kolik jen potřebujete.

Zadní náboj oproti středovým motorům jsou oběcně levnější a je zde větší rozšířenost náhradních dílů. Výkon motorů v zádním náboji má dostatečný výkon většinu běžných jízdních situací (město, lehký terén), určitě není vhodný do náročných terénů.

Zásadní výhoda spočívá v lepším přenosu točivého momentu – v terénu nehrozí prokluzování a na silnici nabízí vyšší okamžitou přípomoc. Dále jej mohou ocenit cyklisté, kteří chtějí jezdit také často bez asistence motoru a pomoc elektrokola zapínat pouze do náročných výjezdů, nebo v nepříznivém počasí(děšti, protivětru, apod..) V takovém režimu má zadní motor poměrně velkou výhodu, jelikož disponuje volnoběžkou a neklade při šlapání bez přípomoci téměř žádný odpor. Nevýhodou je však nerovnoměrné vyvážení kola, což klade větší nároky na komponenty v zadní části kola a má za následek méně plynulé dávkování výkonu a tím i nižší výdrž..Pokud však plánujete ježdění převážně po silnici, či v mírném terénu, pak může být zadní elektropohon ideální volbou s ohledem na poměr ceny a výkonu kola.

 

 

Nábojový motor Bafang

Tento spolehlivý motor má propracovaný systém přenosu točivého momentu o výkonu 250W/36V, čímž účinně brání prokluzování pneumatik v terénu.

Jeho malá hmotnost a výše jmenované vlastnosti ho činí ideální součástí turistických a cestovních elektrokol.

Zadní motor mohou ocenit cyklisté, kteří chtějí jezdit především často bez asistence motoru a pomoc elektrokola využívat pouze do prudkých kopců či v protivětru, díky okamžité akceleraci motoru.

 

  • Napětí: 36V
  • Výkon: 250 W
  • Max. točivý moment: 32 N.m
  • Počet magnetů: 20
  • Planetová převodovka: ANO
  • Počet otáček (max.): 290
  • Konektor pro rozpojení motoru: ANO
  • Hmotnost: 3 kg
  • Hlučnost: <55dB

 

 

 

 

 

 

                                             Další kapitola článku   >>> 
Navštivte naše pobočky, naši specialisté Vám rádi poradí
Nevíte si rady s nákupem?
Navštivte nákupního rádce Prohlédněte si rady a tipy na nákup
Zavolejte nám Rádi Vám telefonicky poradíme 602 119 550
Zanechte nám na sebe kontakt Také nám můžete na sebe zanechat telefonní číslo a my Vám zavoláme zpět