Rádi Vám poradíme 602 119 550 po - pá 9:00 až 18:00

Elektrokola STŘEDOVÉ POHONY

 

Jaké typy pohonů se dnes na trhu objevují?

Elekromotor ve středu kola

Středový elektromotor je z pohledu výdrže, plynulosti a vyvážených jízdních vlastností nejoptimálnější řešením, které se u současných elektro kol objevuje. Středové motory Vás uchvátí přesným a plynulým dávkováním výkonu motoru. Díky volbě optimálních otáček motoru a při volbě vhodného převodu je středový pohon výrazně úspornější, proto dosahuje dlouhých reálných dojezdů – až 180 km.

Mezi nejzásadnější výhody také patří vysoký jízdní komfort, přesné a citlivé dávkování kola, tichý a plynulý projev elektromotoru spojený s přirozeným a příjemným pocitem z jízdy. I ten, kdo s elektrokoly nemá žádnou zkušenost většinou po prvním svezení hodnotí, že tato varianta pohonu je nejpřirozenějším řešením z aktuálně dostupných možností.

 

 

 

Pohon BAFANG MAXDRIVE

Středový pohon Bafang MaxDrive patří v dnešní době v oblasti středových motorů k těm nejlepším na trhu.

Jeho předností je především vysoký točivý moment, spolehlivost, příznivá cena, i velice tichý a plynulý chod dopomoci. Vzhledem k příznivé ceně a vysoké spolehlivosti představuje Bafang MaxDrive zajímavou alternativu ke zvučnějším značkám..Námi nabízená značka Apache se na vývoji a testování těchto motorů značně podílela a patřila mezi první světové výrobce, která zařadila tyto motory do své nabídky elektrokol. Jednou z dalších výhod je beze sporu servisní zabezpečení + nižší cena náhradních dílů.

Pokud si nepotrpíte na jména velkých světových značek a od svého elektrokola požadujete především spolehlivost, vysoký výkon a rozumnou cenu, pak vás středový motor Bafang MaxDrive zaručeně nadchne!

 

  • Točivý moment motoru: 80 Nm
  • Dojezdová vzdálenost: až 160 km (576 Wh) / 130 km (468 Wh)
  • Hmotnost motoru: 3,8 kg
  • Kapacita baterie: 576 Wh (16 Ah) / 468 Wh (13 Ah)
  • Hmotnost baterie: 3,1 kg (576 Wh) / 3 kg (468 Wh)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pohon COMP DRIVE C18

Comp Drive C18 patří mezi horkou novinku v nabídce elektromotorů značky APACHE. Jedná se o česko-japonský středový motor, který se vyznačuje japonským zpracováním, ale navržený českými inženýry. Největší přidanou hodnotou těchto motorů je jeho výrazně nižší hmotnost. Ta je zhruba o kilo lehčí ve srovnání s motory jiných výrobců. 

Dalším nesporným plusem je technologie gearsensor.com, která díky snížení tahu motoru při řazení prodlužuje životnost řadících systémů. Motor pohání baterie s články LG 16 Ah a k dispozici je pět režimů asistence. Odstupňování jednotlivých stupňů výkonu je citelné a nejvyšší míra dopomoci si poradí i s velmi prudkými výjezdy. Převodník je zcela nezávislý na rotaci klik, které se otáčejí velice lehce. Pokud jedeme bez asistence motoru, nepřetlačujeme převodovku a šlapeme zcela jako na klasickém kole. 

  • Točivý moment motoru: 80 Nm
  • Dojezdová vzdálenost: až 160 km
  • Hmotnost motoru: 3 kg
  • Kapacita baterie: 576 Wh (16 Ah)
  • Hmotnost baterie: 3,1 kg (576 Wh)

  • Proměnlivý čas snížení výkonu motoru během řazení je prováděno na základě aktuální zařazené pozice a zadaných parametrů v kombinaci se získanými daty ze systému. Toto řešení umožňuje snížení kroutícího momentu motoru během řazení a zabraňuje restartování motoru dříve než proběhne řazení. Parametry řazení jsou definovány jezdcem prostřednictvím displeje a to dle individuální preferované kadence a několika dalších hodnot parametrů řazení.
  • Doporučení optimální zařazené pozice na základě optimálního využití účinnosti elektromotoru v kombinaci s dalšími daty shromážděnými ze systému. Účelem je šetření energie baterie a díky tomu prodloužení dojezdové vzdálenosti na jedno nabití baterie. Toto doporučení je provedeno formou grafického symbolu šipky na displeji.
  • Zobrazení informace o zařazeném stupni na obrazovce displeje. Tato pohonná jednotka navíc nabízí bezsenzorový, sinusoidní programovatelný kontroler, který umožňuje výrobcům e-bike vyladit chování systému nastavením různých parametrů.
  • Modulární systém specifikace umožňuje zákazníkovi vytvářet konkrétní pohonnou jednotku podle svých individuálních požadavků. Zákazník může sestavit konečnou specifikaci pohonných jednotek výběrem následujících volitelných položek.
  • VHD-C17G, středový displej, kalibrace řadícího systému, uživatelské nastavení parametrů řazení, zobrazování zařazeného stupně a doporučení řazení.
  • VHD-S18-LCD, postranní LCD displej s integrovanými tlačítky, kalibrace řadícího systému, uživatelské nastavení parametrů řazení, zobrazení zařazeného stupně a doporučení řazení, bluetooth, Micro USB.
  • RM-1, postranní LCD displej s integrovanými tlačítky, minimalistický se základními funkcemi, určen k použití v kombinaci s Comp Drives aplikací, bluetooth, USB.

  • Comp Drive Systems nabízí chytrou aplikace zcela ZDARMA, která vám prostřednictvím Vašeho chytrého telefonu vyobrazí všechny důležité parametry při jízdě na kole. Je kompatibilní se systémem Android a je dostupná na Google play.

VIDEO

 

                                             Další kapitola článku   >>> 

Showroomy PRAHA, BRNO, LIBEREC
Nevíte si rady s nákupem?
Navštivte nákupního rádce Prohlédněte si rady a tipy na nákup
Zavolejte nám Rádi Vám telefonicky poradíme 602 119 550
Zanechte nám na sebe kontakt Také nám můžete na sebe zanechat telefonní číslo a my Vám zavoláme zpět
Rozumím

Tyto stránky využívají soubory cookie, používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použítím. Více informací